Ik heb een klacht, wat nu?

Het team van Rolgordijnwinkel.nl doet haar uiterste best om goede kwaliteit te leveren. Dit gaat vrijwel altijd goed, dit merken we aan positieve reacties van de klanten en de leuke klantenbeoordelingen! Toch kan er wel eens wat mis gaan. Wat doe je dan? En krijg je garantie? Vandaag leggen wij aan de hand van een voorbeeld uit wat u moet doen in geval van een klacht.
 

Wat moet u doen?

Het aankoopproces van raamdecoratie is een grote investering en een product wat meerdere jaren mee moet gaan. Rolgordijnwinkel.nl geeft twee jaar garantie op alle raamdecoraties bij normaal gebruik.

Wanneer u een klacht heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via de email, telefoon of de chatfunctie op de website. Zij zullen in de meeste gevallen vragen om een foto van de de klacht per email te versturen.  De klantenservice kan dan goed zien wat de klacht is en kan hiermee aan de slag. Het team van Rolgordijnwinkel.nl staat graag voor u klaar en zal contact met u opnemen om in overleg met u de klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.

Voorbeeld van klacht:

Eenmaal een rolgordijn op maat besteld? Dan duurt het circa 1,5 week voordat deze bij u thuis wordt afgeleverd. Eenmaal thuis ontvangen en uitgepakt ziet u dat er een weeffout in uw rolgordijn zit. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar wat moet u dan doen?

  • Neem contact op met de klantenservice,
  • Indien nodig maak een foto van de klacht en stuur deze samen met de klacht naar info@rolgordijnwinkel.nl,
  • Klantenservice zal zo spoedig mogelijk in overleg met een oplossing bij u terug komen.

Een weeffout is een klacht die ontstaan is aan onze kant. Wij zullen contact met u opnemen om het rolgordijn weer terug te halen naar de fabriek waar deze is gefabriceerd. Rolgordijnwinkel.nl biedt u 2 jaar garantie bij normaal gebruik.