Ik heb een klacht, wat nu?
Het team van Rolgordijnwinkel.nl doet haar uiterste best om goede kwaliteit te leveren. Dit lukt ons erg goed, als we onze klanten mogen geloven! Toch kan er wel eens wat mis gaan. Wat doe je dan? Vandaag leggen wij a.d.h.v. een voorbeeld uit wat je moet doen in geval van een klacht.
Wat moet je doen bij een klacht?
Het aankoopproces van raamdecoratie is een grote investering en een product wat meerdere jaren mee moet gaan. Rolgordijnwinkel.nl geeft twee jaar garantie op alle raamdecoraties bij normaal gebruik.
Wanneer je een klacht hebt, kan je contact opnemen met onze klantenservice via mail, telefoon of de chatfunctie op de website. Zij vragen je in de meeste gevallen een foto van de situatie te maken en deze op te sturen. De klantenservice kan de situatie zien en hier een passende oplossing voor vinden. Het team van Rolgordijnwinkel.nl staat graag voor je klaar en zal contact met je opnemen om in overleg met jou de klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.
Voorbeeld van klachten:
Eenmaal een rolgordijn op maat besteld? Dan duurt het circa 1,5 week voordat deze bij je thuis wordt afgeleverd. Eenmaal thuis ontvangen en uitgepakt zie je dat er een weeffout in het rolgordijn zit. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar wat moet je dan doen?
- Neem contact op met de klantenservice,
- Indien nodig maak een foto van de klacht en stuur deze samen met de klacht naar info@rolgordijnwinkel.nl,
- Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk met een oplossing bij je terug komen.
Een weeffout is een klacht die ontstaan is aan onze kant. Wij zullen contact met je opnemen om het rolgordijn weer terug te halen naar de plek waar deze is gefabriceerd. Rolgordijnwinkel.nl biedt je twee jaar garantie bij normaal gebruik.